Asides

Teleskop vs lebah dan sarangnya

Setiap hari manusia berjaya merintis pelbagai teknologi terkini yang serba canggih untuk kegunaan kita. namun,pada hakikatnya segala ciptaan manusia menjadikan alam semula jadi sebagai sumber rujukan dalam rekaan mereka. Tahukah anda… Sarang lebah yang telah diciptakan oleh ALLAH sejak berjuta tahun yang lalu telah menjadi model ikutan dalam pembinaan bingkai teleskop , kanta teleskop angkasa …

Teleskop vs lebah dan sarangnya Read More »

Khasiat yang penuh walaupun sekadar air kosong

Bukan semua orang tahu akan kepentingan air kepada manusia.Manusia mampu bertahan tanpa makanan selama 30 hari,tetapi dengan kekurangan air selama tiga hari sahaja, ia boleh membawa maut . Manusia memerlukan air kerna kebaikanya, ia amat penting bg memastikan tubuh seseorang itu dapat berfungsi dgn baik . Jangan hanya minum kerana dahaga,amalkan meminum air kosong selalu …

Khasiat yang penuh walaupun sekadar air kosong Read More »

Harga Nokia N9 ??

Salam Bahagia Ehemmm.. selepas kay iaitu suami saya mendapatkan nokia N8 , maka saya pun teringin lalu cakap “bang nanti beli kat sayang henpon canggih lak ye” ok kay jawab nanti lah .. saya cakap “nak iPhone lah ” kay cakap ” iPhone tak best ” saya cakap lagi “blackberry pun ok lah ” memandangkan …

Harga Nokia N9 ?? Read More »

Episod Akhir Nora Elena .. sama tak dengan cerita dalam novel ?

Salam Bahagia 🙂 ermm lambat nk buat kesimpulan cerita nya ni , semalam tengok sikit je .. lewat tengok nora elena .. terlepas setegah jam pertama .. tak pe lah belasah je lah tengok online pun boleh kan .. ermmm korang rasa cam mana ? sama tak dengan apa yang ada dalam novel tu ?? …

Episod Akhir Nora Elena .. sama tak dengan cerita dalam novel ? Read More »