entertainment

Aaron Aziz , Maya Karin dan Lisa Surihani Antara Pelakon Utama Ombak Rindu

Hahah korang mesti ingat bee nk promot filem ombak rindu ni bukan ??? oh tidak bee tak pernah baca novelnya tapi bee terpegun tengok gambar mereka , sungguh cantik tak tahan sungguh ler tengok !..dan dan je terasa nak bergambar dengan latar belakang cam ni ..cantiknya gambar-gambar mereka ūüôā Tapi bila baca balik jalan cerita …

Aaron Aziz , Maya Karin dan Lisa Surihani Antara Pelakon Utama Ombak Rindu Read More »

Best ke ada blog ni ?

Best sangat ke ada blog ni ? bagi saya best sangat-sangat selain dari dapat berkongsi pendapat dan pengetahuan , kita juga dapat beramah mesra dengan orang lain tak kira di mana sahaja di seluruh pelusuk dunia ni.Selain tu .. wang ringgit juga menjadi taruhan , sangat jarang jumpa blog yang tidak ada banner iklan bukan …

Best ke ada blog ni ? Read More »

Pengalaman Bersama Astro First

Pengalaman bersama ASTRO FIRST ..haha bestt sebab bee mang teringin nak tengok cerita-cerita yang keluar di pawagam tapi tak boleh tengok sebab …apa lagi anak-anak lah takkan nak bawak budak kecik masuk pawagam weii..nak tinggal tak sampai hati lah pulak! lagi pun memang tak pernah berenggang dengan anak-anak bee tu….sayang sangat! hikss.. Tapi yang tak …

Pengalaman Bersama Astro First Read More »

Abe Ke Terengganu

Eh abe ku ke terengganu lah malam nih…2-3 hari jugak kot ! erm risau sikit ..jauh tu perjalanan ke Terengganu dari KL kannn!! Moga abe selamat pergi dan pulang eh!.. Masjid Kristal Terengganu Haa sebut Terengganu ..bee nak tayang lah gambo bee bercuti di terengganu tahun lepas…,masa pergi bercuti nih belum ada blog lagi..hikss.. Ni …

Abe Ke Terengganu Read More »