entertainment

#CONTEST : Shopping baju anak murah dan berkualiti secara online

Sekarang zaman minyak mahal , mesti kena jimat seboleh-boleh nya. Jadi apa sangkut minyak mahal dengan shopping online ? begini .. kalau keluar pergi kedai dah tentu kena naik kenderaan , dah naik kenderaan kena isi minyak sendiri mesti nak makan-makan , mesti nak belanja anak belon 2-3 biji , mesti nak belanja anak kfc …

#CONTEST : Shopping baju anak murah dan berkualiti secara online Read More »

Episod Akhir Nora Elena .. sama tak dengan cerita dalam novel ?

Salam Bahagia 🙂 ermm lambat nk buat kesimpulan cerita nya ni , semalam tengok sikit je .. lewat tengok nora elena .. terlepas setegah jam pertama .. tak pe lah belasah je lah tengok online pun boleh kan .. ermmm korang rasa cam mana ? sama tak dengan apa yang ada dalam novel tu ?? …

Episod Akhir Nora Elena .. sama tak dengan cerita dalam novel ? Read More »

Elly mazlein bertunang comelnya gambar beliau

Salam bahagia korang 🙂 ermm baru tahu bahawasanya Elly mazlein dah pun bertunang .. saya sangat suka tengok elly mazlein , lemah lembut , manis dan manja je .. lelaki2 lagi lah kan .. Menurut Elly, mereka berkenalan sejak 2009 dalam satu pertemuan yang tidak dirancang melalui rakan. Seterusnya selang lima bulan selepas itu, mereka …

Elly mazlein bertunang comelnya gambar beliau Read More »