Video Menggedik ! enjoy !

Seperti di janjikan bee nak curi-curi rakam gambar baby tengah menari kan..so dah dapat..ahaks…memang kelakar bebudak ni….kalau depan orang jangan harap ler nak dapat tengok baby menari..yang lagi 2 tu toksah cakap lah……

Show 17 Comments

17 Comments

  1. BIONIC WOMEN

    Siap ada aksi breakdance tuh..hahaha..sampai keletihan tuh..hahah
    anak eily pun kalau depan org jangan harap ler, nak bercakap pun x kuar suara..tapi kalau kat rumah, aku ler juara

  2. Harimau Bintang

    alahai bee… comelnyer la dia… hehehe… blh jd back up dancer stacy ni…

  3. Wafiy Suzly

    ce rakam lagi ce ce..:DD

  4. Mawar Merah

    Comelnye yg plg kecik tu… Ammamam…mkn pipi dia..

  5. Nonie

    comel nye budak2 ni menari..
    ish..ish..noni rsa wktu kecik dulu mesti noni pun terlebih comel cmni.hahaah 🙂

  6. kakngah

    kahkahkah!!!
    ganaz la diorg joget..
    hiphop ada, shuffle ada.. ronggeng pun ada….

  7. ummiross

    haha seronoknya depa menari,macam2 gaya…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.