morning jom diet !

Morning semua…hehe bangun pagi-pagi kena aktif bukan sahaja aktif untuk melakukan kerja sehari-harian tapi aktif kan jari untuk menaip…aktifkan otak untuk berfikir..bagus kan jadi blogger ni…ok kita kan nak diet…so menu diet kita pagi ini apa ? opsss…lepas bee buat entry ni bee nk pergi bergedik panjat turun tangga buat permulaan…semangat..

Beberapa pilihan menu diet untuk sarapan hari ini :
  1. Semangkuk oat dgn nescafe O
  2. 2 biji karipap dan secawan nescafe O
  3. Semangkuk bijirin fiber dgn teh O
ok pilih apa yang korang suka..haha bee pilih no 1 bee suka nescafe….lalalala…makan tengah hari taktahu lagi lor..ish ish..yang penting senaman dulu ok !..target mesti tercapai…

5 thoughts on “morning jom diet !”

  1. wah dah start diet ek…good job.
    hehehe..saya bekfest hari2 ngan roti bakar 2 kpg ngan teh hijau+madu..
    tapi xcercise lum wat..x kurus2 jugak

  2. eer.. aku ssh la nk diet. iman tak cukup kebal hihihi!!
    pg td srpn 1 cwn coco cologen + belen ns goreng adf. eer.. blh kategori diet gak tak???

  3. bee…k.izan nak diet pun tak lepas2 nih. abislah makin tembam lepas kembar berenti BF setahun 6 bulan lepas~

    **doakan bee berjaya dgn diet ye!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.