Tengah Bersedih

By | March 25, 2011

Salam Bahagia Semua sob sob sob ….

bee tengah bersedih nih ,

adakah “dia” akan arwah , pergi meninggalkan ku ??

setelah “dia” lemas didalam air semalam ??

Jika benar ..oh tiada lah gantinya …

sungguh zalim ko baby ..uwaaaa dah lah ibu harapkan gaji ayah je sekarang nih….uwaaaa…..

Sampai nya hati mu !!!….

pssttt : gigi pun tengah menjadi2 sakitnya , bee sambung BW malam nanti lah huksss..nak berkabung dulu lah cari baju hitam sat huksss…sedih !!!!!!!!……………

26 thoughts on “Tengah Bersedih

    1. admin Post author

      haha kakyong meme pandai hukss sedih lah henpon tu tk hidup uwaaa…………

      Reply
  1. kakngah

    aku syak dak baby campak enpon ko masuk dalam air
    kahkahkah!!!

    Reply
    1. admin Post author

      amboii kakngah bukan main lagi gelak kah kah kah 1st tengok kan , memang teringat kakngah huwaaa,…

      Reply
    1. admin Post author

      waaa kak , bee sabar ni tp tension jugak lah dah tk leh nk makan , sakit gigi …hukss…….

      Reply
  2. mommy

    ni mesti fon kena rendam….ka kan? sape betul dapat adiah~haaaa!!!

    Reply
  3. ArdiniHumaira

    teringat henpon dni dulu penah lemas dalam air oren sobbss

    Reply
  4. nza

    turut rasai kesedihan bee…hu.hu.hu….cz pernah akak tgh brganyut tiba2 ‘plup” hp trlepas n masuk dlm mug air coffemix….dh la baru 2 hr pakai…huwaaaaaa…..rasa nk meraung2 sampai sawan…

    Reply
  5. Lorna

    dah baca entri latest so dah tau ape hint tuk entri nih ;p
    ehehe…sbr jelaaa beee….ada rezki leh beli lagi ๐Ÿ™‚
    slmt mengumpolllll $$$….Nuff collection kan ader…hihi…

    Reply
    1. admin Post author

      haa sabar lah nih kalau tak naya lah cik abang tu bee mintak fon baru ekeke..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.