Syamim dah masuk pra 2019

Allhamdulillah , anak manja akhirnya akan berpisah dengan ibu dia. Bukan main susah nak lepaskan syamim ni. Dia manja sungguh.

Orang kata anak lelaki lebih manja dari anak perempuan , ya betul sangat-sangat. Saya pun rasa macam tu. Itu sebab orang dulu-dulu jarang mengajar atau menyuruh anak lelaki buat kerja rumah agaknya.

Hari orientasi pra sekolah untuk tahun 2019

Ada lagi orang kata , anak lelaki memang akan semula jadi akan ada perasaan cemburu terhadap wanita kesayangan. Hahah part ni aku nak gelak.

Syamim cukup marah kalau nampak ibu suap ayah makan , cium pipi ayah pagi-pagi pun tak boleh. Jenuh berperang. Duduk dekat-dekat sambil tengok tv tak boleh. Semua tak boleh la. Ibu kena cinta syamim sorang je katanya.

Ah.. kalau ibu tak cinta ayah mana datang nya hang tu syamim oiii ..

2019 mari kita buka buku baru. Semoga huru hara berlalu pergi.

Please follow and like us:

Author: Puanbee

Ibu kepada 5 orang anak , Work at home mom ( WAHM ) sebagai tukang jahit. Berumur 35 tahun , sentiasa mempunyai semangat yang tinggi. Suka " cari " kerja. 😍

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.