2019

Ogos

Ogos ni persiapan apa yang keluarga yang ada anak ramai bersekolah kawan-kawan ? Untuk aku Daftar anak ke tahun 1 dapatkan cop pengesahan di sekolah. Korang dah buat ke ? Last hujung bulan 9. – Syamim Aku ada 2 orang anak yang akan ambik peperiksaan besar , UPSR dan PT3. Aku nampak rilek je tapi …

Ogos Read More »

Syamim dah masuk pra 2019

Allhamdulillah , anak manja akhirnya akan berpisah dengan ibu dia. Bukan main susah nak lepaskan syamim ni. Dia manja sungguh. Orang kata anak lelaki lebih manja dari anak perempuan , ya betul sangat-sangat. Saya pun rasa macam tu. Itu sebab orang dulu-dulu jarang mengajar atau menyuruh anak lelaki buat kerja rumah agaknya. Ada lagi orang …

Syamim dah masuk pra 2019 Read More »