Shopping sikit jer, habis RM243.00

By | December 21, 2010

Haa tangok sikit jer, macam tak percaya harganya tu..

1-Baju sekolah 2 helai
2-kain sekolah 2 helai
3-tudung 2 helai
4-scaft untuk kakak 2 helai
5-stokin 2 set
6-kasut 1 pasang
7-alatan menulis,macam2.
8-singlet 2 helai
9-baju putih 2 pasang

ehehh sikit ke banyak kih2, adoilaa baru sorang nak sekolah nih.. πŸ™‚ semua ibu nak belikan..beg tak beli sebab kakak dah dapat hadiah di tadikanya dulu.

Baby tumpang sekaki cuba pakai tudung kakak..

una pom sama, biasalah depa nih jadi penyibuk memang dah jadi hobi depa..

ini baru kakak..hahaa

tanda harga pun ada lagi..huhu tudung semua labuh semacam bee kena gunting dan jahit lain tu…

erk ? para ibu bapa di sana tu macam mana ? dah shopping ? wah meriah lah pasaraya semua duk tawarkan kelengkapan balik sekolah..huhu

12 thoughts on “Shopping sikit jer, habis RM243.00

  1. me suya

    hehehe kompem la mahal.
    barang2 sekolah.hehehe mujur suya dah tak payah beli uniform dah.. hehehe

    Reply
  2. Sepatu Hijau

    salam

    kakak3

    mak ai, p shopingg tang mano tue..

    awat dop mai ganu je…murah lani,,, ada promosion πŸ™‚

    Reply
  3. honeyvsbee

    @Sepatu Hijautesco jer, murah tu..haha g ganu nk bayor tol + minyak idok ker tambah2 lagi harganya?

    Reply
  4. kakyong

    sekarang semua mahal kan.. baru sorg.. kalo 2,3.. adeiii… tu belum masuk segala yuran…

    Reply
  5. Ummi Hanie

    ala comei2nye anak dara…
    eksaited kan nk masuk skolah dajah 1 ni ?
    kami pun dah shopping,xdela yg mahal2 sgt…bajet2 juge..janji cukup idak gitu?

    Reply
  6. Cik Tqah

    mahalnye harga brg skang kan.. kerajaan bg bantun rm500 je..mana nk cukup

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.