Cacing ker?

hahaa semalam snap gambar una nih , tidur tonggeng2..orang cakap kalau budak tidur mcm nih ada cacing? betul ker? bee baru jer kasi una nih makan ubat cacing….ngehhhh…suka jer tengok ..una nih paling banyak kerenah antara bertiga tu..

Show 32 Comments

32 Comments

  1. Kamil ace

    sori ea slh tajuk kejap
    kamil tag sini

  2. Sepatu Hijau

    salam

    biasanya cacing la kak…

    tapi syira pun tak tahu jugak, muga syira pun belum ada anak šŸ™‚

  3. n.hasleena

    Salam bee…
    Emak akak pun cakap gitu bee…tapi tak taulah betul ke tak..
    Anak bujang akak pun kadang2 selalu tdo gitu…

  4. sya hassan

    eh2..blh plak tido camtue..hehe

  5. luvYOU

    bee bushuk
    org kate mak borek anak rntik
    hohoho
    mak die sure mase kecik tdo camni gak..hohohho

  6. d_tieah

    Haha..
    Lawak gler budak tu tido..
    Sampai cmtu skali..
    Yeke ade cacing? Mitos je kot..

  7. Adinda Amy Sensei

    oooohhh kalo tido menonggeng tuuu tande ada cacing erk?? barukuu tahuuu….hehehhehee

  8. ch@

    owh ye ke, canni kena bg oni mkn ubt cacing gak ah. kekadang ada gak dia tido gaya ni.

  9. Be Simple Beb(BSB) - threeQ

    salam bee, una berapa tahun?

  10. ieyza

    budak2 kalau tertonggeng pun ttp nmpk comey…kalaulaa org tua wat cam gini..dh buang tebiat agaknyer…hahaha

  11. sarah-najwan

    mmg org ckp cacing..meksarah akak tu..salu tidur tonggeng..tapi xde cacing pun..dia minta tidur gtu..hehe

  12. Cik Tom

    comel sgt gaya tidur..hehe…

    akak..cik tom dh tukar domain..mai la tgk..hehe..akak nak buat bl??nama pe??

  13. myravea

    huahua..bdk2 mmg suke tido cmtu tapi xtaula sbb cacing ke ape..heee šŸ˜€

  14. qellissa

    comel je tdo menonggeng camtu..=)

  15. honeyvsbee

    @luvYOUtak der maknanya…ibu lau nonggeng mcm nih bahayezzzz

  16. honeyvsbee

    @sarah-najwanhaha sedap kot kak ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.