Upsr dan pt3

Ni anak dara saya. Beberapa hari lagi hendak menduduki peperiksaan PT3 dan UPSR. Saya pula yang berdebar lebih mengalahkan si anak. Buat ibu ayah yang anaknya bakal menduduki Peperiksaan UPSR bolehlah amalkan doa ini. Ya Allah, permudahkanlah anak-anak kami yang akan menduduki Peperiksaan UPSR pada September ini. Berikanlah ketenangan kepada mereka ketika menjawab soalan peperiksaan …

Upsr dan pt3 Read More »

Ogos

Ogos ni persiapan apa yang keluarga yang ada anak ramai bersekolah kawan-kawan ? Untuk aku Daftar anak ke tahun 1 dapatkan cop pengesahan di sekolah. Korang dah buat ke ? Last hujung bulan 9. – Syamim Aku ada 2 orang anak yang akan ambik peperiksaan besar , UPSR dan PT3. Aku nampak rilek je tapi …

Ogos Read More »

Makan dan masak steamboat di rumah ? Kenapa tidak ?

Assalamualaikum dan hai semua. Amacam hari ni ? Sebenarnya aku dah bosan masak. Hari-hari masak sampai tak tahu nak masak apa. Dan hidup aku ni kelam kabut sikit. Mana nak menjahit mana nak masak. Suami dan anak-anak pulak jenis makan kena makan banyak. Ha ha ha .. mak bertabah je lah. Mungkin aku masak sedap …

Makan dan masak steamboat di rumah ? Kenapa tidak ? Read More »