KSRS ( Kelab suri rumah sedunia )

Salam Bahagia πŸ™‚
Hehehe … tengok tajuk tu .. saya tak sanggggkaa.. saya memain je buat label gitu .. tau tau ramai pulak nk join KSRS ( Kelab suri rumah sedunia ) haa memang best kalau kelab ni dapat beroperasi kan kan .. ermmm so sekarang .. siapa yang nak join kelab KSRS ( Kelab suri rumah sedunia ) tinggalkan komen disini saya akan buat satu senarai bloglist untuk kelab KSRS ni .. yang suri rumah separuh masa pun boleh ler join … asalkan perempuan lah lelaki tk boleh macam tak sesuai je jadi suri rumah kan hehehe…

Selepas ni saya akan merancang satu aktiviti yang boleh ahli2 kelab nih buat untuk merapat rapat kan lagi hubungan sesama kita .. amacam best tak ? ermm banyak yang bermain2 di kepala tapi nak buat tu harus tengok dulu senarai ahlinya kan .. saya tak kisah walaupun ada 5 orang saja .. tapi yang tinggalkan komen nak join kelmarin lebih dari 5 rasanya ..

Dah ler .. tak de apa nk bebel nih .. otak beku lah asyik jaga orang sakit ni .. sibuk sikit lah ..

nasi lemak sehinggit
nasi lemak sehinggit

teringin nasi lemak tu .. uwaaa….

sekian ,
Puanbee
KSRS ( Kelab suri rumah sedunia )

90 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.