Ingat Senang Nak Dapat Ikan kelah ??

Salam Bahagia πŸ™‚

ahaaaa…menjadi tanda tanya , hehee kelmarin kay balik dengan hasil pancing nya , 2 ekor ikan …eh Saya pun dengan spontan dan automatiknya berkata “eleh pergi 3 hari 3 malam , 2 ekor je dapat ikan ? sayang boleh dapat 10 ekor dalam masa setengah jam !” kikiki …betul lah kan dalam masa setengah jam pergi pasar 10 ekor ikan senang je boleh dapat haha….

sekali kay bagi sebijik “ingat senang ke nak dapat ikan kelah ??” tapi dalam gambar tu bukan ikan kelah kan ?

ikan  hasil pancing di pahang
ikan hasil pancing di pahang

sampai sekarang bee tk tanya apa yang susahnya …
adeii sekian ,

50 thoughts on “Ingat Senang Nak Dapat Ikan kelah ??”

  1. taufiq arifin aka topimagine

    hahaha.. tau diam lepas kena marah… hehe… kepuasan memancng ni lain kak dari memancing kt pasar πŸ™‚

  2. ikan kelah?kutu mmg buta sket bab ikan nie.mg taktau la rupanya.nk tau jugak awat yg ssh sgt nk dpt ikan kelah tu?

    1. ntah kay ada cakap byk pantang larang yg tukang bot tu cakap , ntah nk percaya ke tidak itu je lah yg bee tahu pun haa lain2 kena tanya kaki pancing ler

  3. perlukan kesabaran yg tinggi woo utk memancing ni..dpt hasil tu pun..kira da ok..ada kadang2 yg g bbrp hari..tp blk ngan tgn kosong..tp bila kita dok tanya nape? rupa2nya dia da lepaskan blk..adieih

  4. X pernah mkn lg ikan kelah ni..
    hehe..samalah ngan hubby lily tu..minat mancing..biar hasil x byk asalkan puas hati.. πŸ™‚

  5. hhaha~ buek lagi…kan dapat kene smash sejibik. mommy pun tak penag nengok ikan kelah..pi sg kelah penah la

  6. lorr…igtkn nk citer nape susah dpt ikan kelah…wawawa ~

    entah le,tak pasti penah mkn ikan kelah ke dak..sedap ke?

  7. Mungkin kelah yg besar & pjg kot tu yg susah…..
    Mcm ayah bEe kat kg senang aje dpt. Katanya dari budak yg pancing ikan… hehehe

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.