Experiment Una !

As-salam semua ..selamat petang..ini entry auto publish..kerana bahawasanya lappy kesayangan ku di hangkut oleh kay ke tempat kerja..uwaaa rindu tau kalau sehari tak online rasa terketar-ketar jer jari ni ala-ala macam terkena penyakit parkinson…

okey dah alang-alang tu mari layan experiment apa yang una ni buat..tau-tau penoh gambar dia jer dalam henpon bee..opss gambar bee kebanyakkanya datang dari henpon nokia N79 kesayangan ku..hehe ok gak kan …bee tak suka guna kamera entah kenapa…

eeeeeeee!!!!

uuuuuuuu!!!

wooooooo!!!

ngaaaaa!!!

ngeeee!!!!

yuuuuu!!!!

aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Una tengah buat latihan vokal..baby selaku penyokong fanatik ! hehee
enjoy nanti malan jumpa ! yeaaayehhh!

10 thoughts on “Experiment Una !”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.