Bila Mulut Sakit ..

Salam Bahagia Buat Korang 🙂

Bila mulut ku sakit aktiviti biasa tak dapat diteruskan ,
anak-anak bermaharajalela memunggah rumah , kakak malas pergi mengaji pagi tadi , ibu nak menjerit tak boleh , kakak pun ambil kesempatan , jenuh tahan sakit jerit kan jugak..

Tadi jalan-jalan di blog kutu …wahh teringin durian peningkat ghairahnya kutu berseloka sakan bersahut sahutan dengan mommy , amboiii….

Pergi ke blog mawaddah rahmat nampak pula RFC kubang kerian yang dah memang teringin sangat nak makan ..singgah di blog kakyong nampak pulak lemonade kelapa muda sungguh ku tak tahan ….pergi blog dinihumaira teringin pulak bee nk join makan-makan di restoran seafood

Uwaa sebenarnya nak cakap ceq lapaq tapi tk boleh makan ..uwaa lapaq !!!! sapa lah nak belanja bubur MCD ni ? kay tu wat keras je sikit tak pandang aku nih ….sedih !!..

10 thoughts on “Bila Mulut Sakit ..”

  1. ala kesiannya…sabo2..ujian sakit penghapus dosa2 kecil tau bee..pas baik msti melantak tak ingat..haha order bubur mekdi jer..yg len takble mkn kan?takble ckp..anto fax jer..sms pun boleh. keke..

  2. Bee,
    mulut sakit… gara2 gigi… terus ibunya jadi baik.. anak2 bermaharajalela..

    amboi kan main lagi besor dugaan tu.. dok jalan2 ke blog buat tayangan makanan best2..

    semoga cepat baik Bee…

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.