#2 WW : Kreatif

Wordless wednesday !!!

mood malassssss ๐Ÿ™‚

Show 19 Comments

19 Comments

  1. mrs.sabri

    hah??malas??hihihihi..sila la rajin-rajinkan diri anda.. ๐Ÿ™‚

  2. topimagine

    ni akak ke yang lukis… lukis kt ne tu.. cam lukis kat diniding umah jerk ๐Ÿ™‚

    • ank akk yg lukis wehh tkkn ibu nk conteng dinding haa….anak2 lah yg empunye kerja di rumah akk tu ..ada banyak lg tempat diorang melukis nanti wat entry

    • sapa lagi budak bertiga tu lah hehe turun temurun tau dulu kakak , skrg kakak dh bijok sikit , adik2 nyer pulak..

  3. masa kecik2 dulu..anak2 akak pun mcm tu..tapi akak cakap..lepas conteng dinding..conteng pulak muka..tengok jadi mcm mana..heee..lepas tu..depa tak conteng dinding dah..tapi depa conteng kat bawah meja..kat blkg sofa yg plastik tu..kat tempat2 yg tersembunyi…

    • haa nih , kakak dah faham dah una n baby tu kecik lagi ckp apa pun depa buat jugak , tp memang depa tk buat depan kita tau2 ada je tanda nya..

    • bijakkk erk..rumah dah rope apa lagi ponin..seingat bee baru cat je tu masa tu baby tk de lagi n bee kerja rumah cantik je..la nih bee duk rumah depa buat projek sungguh..

  4. bEe

    kreatif & inovatif.
    hehehe ๐Ÿ™‚
    Pandai membuatkan mak nyer bulatkan mata tanpa berkata apa-apa ๐Ÿ˜›

  5. sama lah dgn anak ct..dinding kat rmh ni dah mcm kertas lukisan dia…nampaknya thn ni kena juga cat,klu tak malu je kat org dtg beraya…

    • bee tetap tk cat kot sebab rumah sewa , raya lak di kampung …so tunggu depa besar sikit baru cat ๐Ÿ™‚

  6. puan kutu

    emm sama jer ngan mood kembo.haha..memang kreatif ank bee..:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.