19 thoughts on “#2 WW : Kreatif”

    1. ank akk yg lukis wehh tkkn ibu nk conteng dinding haa….anak2 lah yg empunye kerja di rumah akk tu ..ada banyak lg tempat diorang melukis nanti wat entry

  1. masa kecik2 dulu..anak2 akak pun mcm tu..tapi akak cakap..lepas conteng dinding..conteng pulak muka..tengok jadi mcm mana..heee..lepas tu..depa tak conteng dinding dah..tapi depa conteng kat bawah meja..kat blkg sofa yg plastik tu..kat tempat2 yg tersembunyi…

    1. bijakkk erk..rumah dah rope apa lagi ponin..seingat bee baru cat je tu masa tu baby tk de lagi n bee kerja rumah cantik je..la nih bee duk rumah depa buat projek sungguh..

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.