gossip artis

Pengamal Poligami Yang Berjaya Salih Yaakob !!

Salam Bahagia 🙂 Saya begitu hairan dengan Salih yaakob nih , bagaimana salih yaakob handle ketiga-tiga isterinya untuk menerima seorang lagi isteri ? Bagaimana lah kehidupan sebenar mereka kan ? Kita semua hanya nampak luaran je , dalam siapa yang tahu..apa – apa pun tahniah salih yaakob dah cukup kuota tu , yang ke 4 …

Pengamal Poligami Yang Berjaya Salih Yaakob !! Read More »

Tolong Awek Aku Pontianak ! Trailer Dan Sinopsis

salam bahagia 🙂 erm …sekarang nih banyak bebenor cerita hantu nya ,sekarang dah keluar pula cerita berunsur seram bertajuk tolong awek aku pontianak yang akan di tayangkan pada 7 julai , bee suka tapi kena tengok curi-curi sebab anak-anak kecil tak sesuai untuk tengok cerita berunsur seram , nanti diorang jadi penakut sapa nak tanggung …

Tolong Awek Aku Pontianak ! Trailer Dan Sinopsis Read More »