anak-anak

Potong line streamyx , Langkah penjimatan kos

Assalamualaikum , Hai … apa khabar semua ? hee berita gembira kat korang , sekarang potong streamyx boleh bagi alasan langkah penjimatan kos tau. Saya sebenarnya malas nak register baru di rumah sewa baru , jadi potong saja lah. Salah satu sebab nya nak jimat kos juga lah. Sekarang semua mahal lah. Terasa betul. Tetapi …

Potong line streamyx , Langkah penjimatan kos Read More »

Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Assalamualaikum , Siapa yang ada pergi ke Milo Champions Clinic 2016 nih ? Tegur-tegur lah kita kalau terserempak ye. Saya daftarkan 2 orang anak iaitu husna dan laila. Kalau boleh nak daftarkan semua je , tapi si sulung dengan si bongsu umur tidak menepati syarat. So simpan sikit gambar di sini. Korang nak tengok live …

Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016 Read More »

Mama Muda Juice : Rahsia Mama Kekal Cergas Sihat Luar Dalam

Assalamualaikum dan Hai .. Nak tahu rahsia mama mama di luar sana dapat kekal cergas sihat luar dalam ? Nak tahu bagaimana wanita yang telah berkahwin menjaga diri sendiri agar sentiasa HOT di hati Abang ? Sesambil tu saya nak ajak korang jadi muda dengan Mama Muda Juice. Saya nak kongsikan satu amalan yang saya …

Mama Muda Juice : Rahsia Mama Kekal Cergas Sihat Luar Dalam Read More »

Puasa oh puasa

Puasa muncul lagi , setiap tahun kita berpuasa situasi nya agak berbeza , tahun ini dan tahun lepas situasi puasa saya dan famili berbeza. Saya tak boleh tulis situasi ini , biarlah saya hadam sendiri. Bahaya uols. Sekarang ni semua cerita akan di viralkan. Seram sejuka daku. Kisah seorang blogger memberi nasihat di kecam. Kisah …

Puasa oh puasa Read More »

Penting ke melatih anak ke tandas sendiri a.k.a potty trained ?

Ermm topik , Adakah penting melatih anak ke tandas sendiri a.k.a potty trained ? terlintas di fikiran nak tulis. Selepas ada orang tanya , ” eh syamim pakai pampers lagi ? ” yah .. syamim dah 2 tahun 5 bulan. Dalam gambar tu syamim tahun lepas. Sekarang walaupun baru berusia 2 tahun 5 bulan dah nampak masam …

Penting ke melatih anak ke tandas sendiri a.k.a potty trained ? Read More »