Sentap

By | December 29, 2010

Pagi2 lagi dah sentap si baby nih…..sebab tak dapat salam dengan ayah , waktu ayah nak pergi kerja..sabar ajer lah…mana tak hangin…baby tengah mandi2 cepat2 nk salam elok keluar jer dari bilik air, ayah dah tak der hantam nangis kuat2..hihi

oh lagi 2 hari nak jalan kan tangunjawab ibu….nak merasa hantar ank pergi sekolah..tak sabar jer rasanya nih…

8 thoughts on “Sentap

  1. Cik Jue

    aduh tak dapat salam pun boleh sentapkan..jue dua tahun lagi pasni bolehlah merasa macam bee

    Reply
  2. syira aka sepatu hijau

    salam

    manja sangat budak ekcik ni

    lorl ayahnya awat tak tunggu sat, sian kat budak kecik ni 🙂

    Reply
  3. sarah-najwan

    ololol..sian kat dia kan..takmo nangis2 deh…..meh acik pujuk nge mek sarah..

    Reply
  4. Ummi Hanie

    ouh xsabow nk hntr ank skolah ek..kite lak xpueh lg cuti skolah ni…sbb tau nnti sibuk banget ngantor ngambik anak skolah…lalala~

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.