8 thoughts on “ragam baby sebelum titow”

  1. seb baik anak akak xde hobi gentel2 ni…tapi bila nk nenen botol..wajib baring..xreti nenen smbil duduk atau berdiri..

  2. ?ï? mummyHaza ?ï?

    Salam bee… Lama x ke udara kan.. ewahh hehehe.. Anak bee sama ngan anak k.haza gentel telinga b4 bed. Boleh kawan ngan abang arman

  3. Kak haza ~ a'ah kak. .kering idea. .hehe. .arman ensem pun same? Ingat gurl aje. .kot boy lasak sket tebiat yea. . .leh r genk. .tp beby laila tk pandai bekawan dia ikut mood dia je. .kat umah kakak2 melayan je. . .dgn org pun dia buat pangai gtu. .

  4. hahaha aku pun ada tabiatsblum titow gak…suka gak buat kat area tinge tu…tp bukan gentel tinge tau..aku buat lain hahaha wekkkkk2..baby give me 5..

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.