ragam baby sebelum titow

Hehe. .tengok tangan dia kat mana ? Urm mesti beby korang pun ada jugak tebiat~tebiat cenggini kan ?

Haha. .nak tidur mesti ada botol susu ,sebelah tangan mengetel telinga. .baru sedap titow. .

1 Tahun 5 bulan

8 Replies to “ragam baby sebelum titow”

  1. seb baik anak akak xde hobi gentel2 ni…tapi bila nk nenen botol..wajib baring..xreti nenen smbil duduk atau berdiri..

  2. Salam bee… Lama x ke udara kan.. ewahh hehehe.. Anak bee sama ngan anak k.haza gentel telinga b4 bed. Boleh kawan ngan abang arman

  3. Kak sarah, dia blh je minum smbil2 ni , smbil main ,panjat2 , bediri ,duduk tapi kalau nk tidur bwu dia gentel. .

  4. Kak haza ~ a'ah kak. .kering idea. .hehe. .arman ensem pun same? Ingat gurl aje. .kot boy lasak sket tebiat yea. . .leh r genk. .tp beby laila tk pandai bekawan dia ikut mood dia je. .kat umah kakak2 melayan je. . .dgn org pun dia buat pangai gtu. .

  5. hahaha aku pun ada tabiatsblum titow gak…suka gak buat kat area tinge tu…tp bukan gentel tinge tau..aku buat lain hahaha wekkkkk2..baby give me 5..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.