Konvo sudah~

By | November 10, 2010

Erm. .hari ni kakak terima sijil ,budak 6thn konvo..memang kelakar..haha. .macam~macam ada..tengah bebaris elok~elok ada yang nak terkucir la..lapar la…belari sana sini …air tumpah ..semua pihak jadi kelam kabut di buatnyer…dari cikgu~cikgu,mak bapak ,para~para VIP , pak gat ,tukang cleaner …jenuh la.. Paling best ada persembahan kanak~kanak … Paling kecik 3~4 tahun pun ada..yg galak menari ,yg keras mcm kayu duk menangis pun ada…hehe. .pape pun kakak menten kematangan dia , kakaklah budak paling matang ,sebab dia ada 2 orang adik ,.kakak senyum je masa nak ambil sijil smblil pandang~pandang ibu dan adik~adik..

Bila dah selesai semua ,apalagi tunggu cepat~cepat la beransur ,dah sampai rumah makcik depan tanya “pergi mana?”

saya pun jawab ,” kakak konvo .”

makcik “la..tahun dpn tadika lagi ke dia ? ”

saya “tak dah makcik ,tahun depan dia dah masuk darjah 1”

makcik “erm cepatnye la hai,budak~budak sekarang membesar”

saya “a’ah cepat jer kalau dah besar~besar ni..”
dalam hati saya terpikir a’ah cepat sungguh tau~tau jer saya dah ada anak besar 6 thn ,lg beberapa bulan je kakak 7 thn. .kawan~kawan yg sama umur belum kahwin lagi. .alahai. .cepatnye saya jd tua. .ki3. .

~ video banyak nak share ,tp tk pandai upload la. .nanti dah pandai saya upload ,tp kalau ada yg tau blh tolong ajarkan. .

2 thoughts on “Konvo sudah~

  1. DaHLia

    bestnya…

    tgk DJ ni, dah 29, kahwin pun belum…belum sampai seruu masa memuda dulu..last2 ginilah jadinya…

    Reply
  2. honeyvsbee

    haha akk tak tua lagi pun…bee jer terlebih advance nk kawin..ki3 …mak cakap muda2 miang

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.