Konvo sudah~

Erm. .hari ni kakak terima sijil ,budak 6thn konvo..memang kelakar..haha. .macam~macam ada..tengah bebaris elok~elok ada yang nak terkucir la..lapar la…belari sana sini …air tumpah ..semua pihak jadi kelam kabut di buatnyer…dari cikgu~cikgu,mak bapak ,para~para VIP , pak gat ,tukang cleaner …jenuh la.. Paling best ada persembahan kanak~kanak … Paling kecik 3~4 tahun pun ada..yg galak menari ,yg keras mcm kayu duk menangis pun ada…hehe. .pape pun kakak menten kematangan dia , kakaklah budak paling matang ,sebab dia ada 2 orang adik ,.kakak senyum je masa nak ambil sijil smblil pandang~pandang ibu dan adik~adik..

Bila dah selesai semua ,apalagi tunggu cepat~cepat la beransur ,dah sampai rumah makcik depan tanya “pergi mana?”

saya pun jawab ,” kakak konvo .”

makcik “la..tahun dpn tadika lagi ke dia ? ”

saya “tak dah makcik ,tahun depan dia dah masuk darjah 1”

makcik “erm cepatnye la hai,budak~budak sekarang membesar”

saya “a’ah cepat jer kalau dah besar~besar ni..”
dalam hati saya terpikir a’ah cepat sungguh tau~tau jer saya dah ada anak besar 6 thn ,lg beberapa bulan je kakak 7 thn. .kawan~kawan yg sama umur belum kahwin lagi. .alahai. .cepatnye saya jd tua. .ki3. .

~ video banyak nak share ,tp tk pandai upload la. .nanti dah pandai saya upload ,tp kalau ada yg tau blh tolong ajarkan. .

2 thoughts on “Konvo sudah~”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.