Laparrrr….


Laparnya…huk3…adehhh tadi bee bagi anak-anak makan semua lauk pauk yang dimasak pagi tadi, konon-konon lepastu bee masak lain dan makan ….haaa mana tahu pabila semua lauk dorang dah makan , bee pun basuh kuali dengan semangat nak masak….tetiba…pada satu hari…..one upon a time….GAS habis….uwaaaaaa…lapar lah…dah lah makan pagi tadi jer semata-mata..kedai gas pun dah tutup sapa nak hantar gas memalam ni ? uwaaa..Ensomi pulok balik lambat lagi….alahai…erm huk huk…nak BW untuk mengubat hati yang duka lara ni….perut yang berkeroncong sakan….uwaaa….

kenapalah gas tu habis tak alert dulu ?alangkah bagusnya dapat makn pizza tu…

15 thoughts on “Laparrrr….”

  1. ? MiSz FaRaHâ„¢ ?

    alololo…ciannye kak bee…
    td farah mkn prosperity beger…eheheh~
    *rebus megi jela kak kalo lapa* 🙂

  2. hahaha… kan bee kan? eh! dia alert la bee. kalau api dapur tu dah byk warna kuning je selain biru, pastu mcm nak tak nak hidup je, gas habis la tandanya tu.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.