Keputusan Small Giveaway

Salam , giveaway ini telah pun ditutup tepat jam 12 malam semalam yer…saya dah minta korang cek nama , tapi beberapa je yg cek ni .. tk pe so keputusan nya akan di keluarkan sekarang … Hadiah nya tak seberapa , terima kasih banyak atas penyertaan korang semua , terharu !!!

Peserta bertuah pertama jatuh kepada no 34

Peserta bertuah ke dua jatuh kepada no 13

Siapakah gerangan orang yg bertuah ini ? cepat email kan PB nk top up no apa ? celcom kah ? digi kah ? atau nk bank in je duit itu ….cepat yer…

Show 22 Comments

22 Comments

  1. mrs.yie

    tahniah pada yg menang…. ๐Ÿ™‚

  2. kakyong72

    tahniah.. sorg pemenang jer yer…;)

  3. taufiq arifin aka topimagine

    tahinah kepada yang memenangi nye yerk ๐Ÿ™‚

  4. UpProfits

    Tahniah ler pada yg menang..lom ada rezeki..huhu

  5. Myra Jay

    Thniah pada pemenang bertuah tu ye ๐Ÿ™‚

  6. tahniah kpd para pemenang…bila laaa rezkiii lorna tuk GA ni yaaa ;p hehe..

    • tunggu je lah nanti ada lagi , bee cari sponsor byk sikit hadiahnya kan ๐Ÿ™‚

  7. chii

    ehehe..tenet umah chii ada probs …modem kena serangan kilat..ehehe

    • oh kesian ..nasib chii menten je kan , kalo akk meroyan jawabnya hahaha

  8. chii

    uish..sape kata x meroyan..ahaha..dok tahan kan diri je ni :p

  9. aween

    k.bee..firstime aween menang giveaway ni tau..thanks sangat ye..hehehe…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.