Keputusan Small Giveaway

By | May 21, 2011

Salam , giveaway ini telah pun ditutup tepat jam 12 malam semalam yer…saya dah minta korang cek nama , tapi beberapa je yg cek ni .. tk pe so keputusan nya akan di keluarkan sekarang … Hadiah nya tak seberapa , terima kasih banyak atas penyertaan korang semua , terharu !!!

Peserta bertuah pertama jatuh kepada no 34

Peserta bertuah ke dua jatuh kepada no 13

Siapakah gerangan orang yg bertuah ini ? cepat email kan PB nk top up no apa ? celcom kah ? digi kah ? atau nk bank in je duit itu ….cepat yer…

22 thoughts on “Keputusan Small Giveaway

  1. taufiq arifin aka topimagine

    tahinah kepada yang memenangi nye yerk πŸ™‚

    Reply
    1. puanbee Post author

      tunggu je lah nanti ada lagi , bee cari sponsor byk sikit hadiahnya kan πŸ™‚

      Reply
  2. chii

    ehehe..tenet umah chii ada probs …modem kena serangan kilat..ehehe

    Reply
  3. chii

    uish..sape kata x meroyan..ahaha..dok tahan kan diri je ni :p

    Reply
  4. aween

    k.bee..firstime aween menang giveaway ni tau..thanks sangat ye..hehehe…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.