INI SAYA 1 TAHUN LEPAS

Salam kawan2. .tengok lah ini gambor lama sy . 1 tahun lepas. . Tahun 2010,makin naik berat badan. .uwawawa. .sy beazam nak diet. .memang kurangkan makan tp tetap kurangkan excercise. .hehe. .bukan malas besenam yea. .keadaan memakse. .agak susah nak bwk budak kecik pergi padang . . Byk pulak barang2 nk kena hangkut. .alasan ke tu ek? Tp pape pun. .tahun 2011 yg akan datang ni sy agak bz ,jadi driver kakak so mungkin boleh diet. . . .

Azam nih!! ^-^

10 thoughts on “INI SAYA 1 TAHUN LEPAS”

  1. salam…..

    nak diet mudah je….pagi makan tp roti cukup…tgh hari makan, tp lebihkan sayur kurangkan nasi, malam jangan makan nasi….langsung!!!

    cuba untuk sebulan dan lihat hasilnya….(banyakkan minum air kosong, klu lapar makan la sikit, jangan makan terkejut, selalunya mendorong kita makan dalam kuantiti yang banyak nanti….)

    ~sekarang saya pun tgh berdiet…alhamdulillah, dah turun. walau berat tak turun banyak tp seluar2 semua kena alter erk..:)

    1. erk tahniah dah kurus sikit uwaa..bee memang dah kurang makan tk tahu nk diet cam no lg sekarang ni pun kurang makan sampai perut masuk angin ler..

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.