Imaginasi Kanak – Kanak – Baby Laila Update

Hai saya baby laila umur 1 tahun 8 bulan , semua suntikan wajib di klinik saya dah ambil dengan penuh gagah dan tabah kerana saya tak menangis..kena – mengena ke ?

Hari – hari lepas makan – makan dengan ibu , kakak , una … saya akan bermain – main ikut suka hati saya , jika sesiapa menganggu saya , akibatnya saya menagis kuat – kuat , mengalah jangan sekali itu prinsip saya sebagai adik bongsu ..Ketika ini saya tengah bermain dengan bearbear saya , tengok bearbear saya nak makan oleh itu saya sediakan bearbear saya meja makan bearbear menggunakan kotak ais untuk ayah gunakan ketika pergi memancing dan juga pinggan mangkuk selepas siap nanti saya akan suapkan bearbear saya …baik kan saya … ayah selalu marah saya main kotak ikan itu salah ke ? saya buat tak tahu je ketika ayah marah selaku anak bongsu ayah jadi ayah tidak akan marah …

Kedudukan saya tadi nampak kurang selesa jadi saya akan ubah kereta kecil saya ke bahagian lain, bearbear saya dah pun di baling – baling ke atas sofa…kadang2 sayang bearbear kadang2 benci , oh inikah perasaan cinta ?????

Ok kedudukan semua dah sesuai dan selesa , boleh main sambil menonton tv , mari tadahkan tangan untuk berdoa sebelum makan..

Begini cara untuk menadah tangan ketika berdoa ok ! dalam banyak2 doa saya paling suka doa makan , sbb saya suka makan…

Baca doa pun boleh senyum2 saya tahu ibu dan kakak tengah aim saya , dari tadi diorang sibuk ambil gambar saya kenapa tah ..adakah saya comel sangat ????

Dah makan , perut pun kenyang saya nak baca buku sebelum tidur ..tengok mata saya dah betul – betul tak mampu untuk di buka lagi tapi saya masih nak bermain..hari – hari bermain..best nya hidup…

Show 21 Comments

21 Comments

  1. hehe..comel..cik sakura pun suka doa makan..tp xbaca lagi hari ini..sbb xsempat jamah apa2 pun..

  2. ummiross

    header baru ke bee?
    Seronok kan jadi kanak2,comeinya baby…

    • iyer ummie ..haa budak2 comel geram tengok dia main2 sorang cam tu..

  3. bEe

    Alahai comeynya dia…. Mcm dah lama tak jenguk blog akak. Wah, dah berubah wajah yer….. sempoi gitu šŸ™‚

    • memang dah lama bee tak mai sini bz ker ? heee blog nih baru je tukar berapa hari …

  4. lekatlekitgurl

    mungkin lepas ni saya pula buat entri kisah anak ni.. skang takde lagi. apapun comel anak pn bee

    • ahaa..lekit tk lama lagi kan penuh ler cerita anak2 nak2 anak sulung kan …

  5. mrs.yie

    geram la tgok beby ni..lebih2 lagi tang rambutnya tu šŸ™‚

  6. alahai comelnya….bestnya jadi kanak2..kejenya bermain aje..tk payah byk pikir…he3…

  7. seronoknya ada anak ppuan,boleh main msk2 sama-sama.pbee…ada something la header tu,dia orang tu pegang apa?

  8. aween

    hahaha..comel baby..pandai bawak diri main sorg2 dgn bearbear die

    • a’ah sama tahun dengan zahra…nampak je tp kecik tu 9.2 kg je beratnya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.