14 thoughts on “Hari baru, hujung Tahun.”

  1. zianazone @ appleijo

    hahaha udah tkur pkataan itu ekk..aku nampak wekkk2…manyak lah ko kecik jer..kalau diaorg kecik jer..bila plak masa nya diaorg nk berbakti kat ko beb??

  2. relaks bee..
    nak soping baju anak tu..
    baik awak buat list tau
    nanti pi kedai..xtau nk beli ape..
    listkan mcm:
    uniform-3 psg
    stokin
    kasut
    beg
    alat tulis
    tdg
    baju skol agama
    tu aje…hehe
    akak pom lupak..
    kene tgk list akak
    ntah kat mane letak..wahaaaa

  3. Be Simple Beb(BSB) - threeQ

    Salam Bee,tahun lepas BSB pun rasa yg sama macam Bee. Bila Qistina naik tahun 1. tapi kan Bee diaorg lagi cerdik dan berani dari kita. Parent jer yg risau…Bee tak payah risau kkk.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.