Dah Dapat !!!

Ehem2..Berdirinya saya disini ingin memberi sepatah dua kata ucapan kepada ummie ross dengan perasaan yang berbunga-bunga nya…sesungguhnya gift ummie dah pun selamat sampai , dan bersemadi di aisbox rumah bee..haa ..cait cukup lah skema2 nih…..syukran…terima kasih ummie 🙂 sebab bg beee gift nih cantik sangat dari Paris uuu…korang jangan jeles….

di terima dari blog ini http://salamborneo.blogspot.com sebagai tanda perhargaan kan ummie..

bergaya dengan beg keciknyer..

Maka bersemadilah di tepi gift dari cha tuh..hihi
maceh sekali lagi…
psss : una tanya .. “kenapa ibu asyik dapat hadiah ? una tak punnnnn..”
ibu jawab apa ? haha ibu jawab ” sebab ibu baik..tak comot mcm una…dan ibu jugak cantik” ..haahaa
Una balas lagi , “oooo una pun nak jadi macam ibu”
kehkehkeh maknanyer saiko bee menjadi yer untuk pujuk una tuh ikat dan sikat rambut selalu….

5 thoughts on “Dah Dapat !!!”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.