Cerita budak demam lah pagi-pagi nih…

Hehe..agak kelakar bila difikir-fikirkan balik..nih gambar semalam ..pergi klinik yer untuk check up baby tuh..tau2 ada injection untuk budak berumur 1 thn 6 bulan..wahh macam biasa lah kalau budak-budak nih..berlari-lari sana sini..tu siap main petik-petik bunga….

Elok jer timbang , sukat tinggi , semua masuk lah Bilik 2..apa ada kat bilik 2 tu ? wawawa bilik suntikkan..apa lagi melalak lah si baby nih sekuat hati sambil tangan dia nak pukul nurse tu..garang tui baby nih…tapi pelik sikit dulu baby tak pernanh nangis kena suntik dari kecik sampai sekarang yang nih dia hantam nangis sekuat hati..wakakak… keluar dari bilik 2 tu…terus dia jerit kakak…kakak.. kakak.. huh tak agak2 nak ngadu kat kakak dia….baby baby…
Ni budak demam nih..hari nih dah ok sikit boleh di buat lawak sokmo! pergi pakai kasut bapak dia ..ajak keluar jejalan ..pagi lagi nak oiiii……
erkk korang dah sarapan?Jom sapan pasta spiral dengan bee..ahaksss…asyik2 pasta spiral yer…!!
Show 10 Comments

10 Comments

  1. Gayahspears

    hahaha.. kasot sape yg jadi mangsa tu Kak BEE???

  2. PuanBee

    @ gayah..kasut sapa lagikk..kasut ayah nyer lah..seorang jer lelaki dlm rumah nih..

  3. aibaks

    keh3.. kiut je pakai kasut ayah die.. hehe

  4. Ummi Hanie

    dah beransur sihat le tu … šŸ˜‰

    tukar cat blog ek ?

  5. PuanBee

    @Ummi Haniehaha ummie..dah sihat dah tu td g makan cendol ubat!!

    yup tukar load ok?

  6. nza

    smlm muka ceria ttp hr nie muka sedih je…demam ye …kesian.

  7. sarah-najwan

    da sihat budak demam tu..
    stat aktif la pulak..hehe

  8. THE LEKAT LEKIT STORY

    kasut bapak besar.. memang kasut bapak pun.. kekekekeke

  9. sissyira

    salam

    mcm anak sedara juga,

    suka sangat kebas selipar mak sedara dia ni…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.