Cerita budak demam lah pagi-pagi nih…

Hehe..agak kelakar bila difikir-fikirkan balik..nih gambar semalam ..pergi klinik yer untuk check up baby tuh..tau2 ada injection untuk budak berumur 1 thn 6 bulan..wahh macam biasa lah kalau budak-budak nih..berlari-lari sana sini..tu siap main petik-petik bunga….

Elok jer timbang , sukat tinggi , semua masuk lah Bilik 2..apa ada kat bilik 2 tu ? wawawa bilik suntikkan..apa lagi melalak lah si baby nih sekuat hati sambil tangan dia nak pukul nurse tu..garang tui baby nih…tapi pelik sikit dulu baby tak pernanh nangis kena suntik dari kecik sampai sekarang yang nih dia hantam nangis sekuat hati..wakakak… keluar dari bilik 2 tu…terus dia jerit kakak…kakak.. kakak.. huh tak agak2 nak ngadu kat kakak dia….baby baby…
Ni budak demam nih..hari nih dah ok sikit boleh di buat lawak sokmo! pergi pakai kasut bapak dia ..ajak keluar jejalan ..pagi lagi nak oiiii……
erkk korang dah sarapan?Jom sapan pasta spiral dengan bee..ahaksss…asyik2 pasta spiral yer…!!

10 thoughts on “Cerita budak demam lah pagi-pagi nih…”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.