Baby syamim sakit mata

By | March 2, 2014

image
From Cymera
Baby syamim dah sakit mata bermula semalam , tiba-tiba ternampak tahi mata dan berair di ikuti bengkak. Saya tunggu sehari sebelum ke klinik hari ini. Baby juga memang kurang sihat. Semalam saya cuba titiskan air susu ke dalam mata nya. Itu petua orang tua jika anak sakit mata. Allhamdulillah hari ni dah kurang , belum sempat ke klinik lagi pun.
Ada yang tak percaya kan ? orang tua cakap petua. Docktor cakap .. protein dalam susu dapat membunuh kuman yang menyebabkan sakit mata tu.Masyallah kelebihan susu ibu kan.
Satu lagi .. sentiasa lapkan tahi mata dngan kain bersih dan lembab perlahan-lahan.
Doakan syamim cepat sembuh. Oh .. air dah di catu di kawasan saya .. 2 hari ada air .. 2 hari tak de air .. macam chipsmore ..

13 thoughts on “Baby syamim sakit mata

  1. Hafizul

    Yup..betul tu PB..lapkan perlahan-lahan..biasanya saya lap dengan air suam..biasalah cuaca sekarang ni panas sangat…semoga baby kiut ni cepat sembuh yer..hehe

    Reply
  2. Ummi Hanie

    betul sgt petua tu.. nis biasa amalkan… opah ajar sejak anak sulung dulu..
    eshhh pic ni sejibik mcm Muaadz

    Reply
  3. Rina

    Air susu ibu sangat istimewa dan mujarab, semoga baby syamim lekas sembuh dari sakit matanya

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.