Aiskrim Malaysia

Show 16 Comments

16 Comments

  1. Syira Qahira

    salam..

    mahainya…

    kat sini syill 20sen.dulu memangsuka..sekarang no no no…hehe

    p/s ; start ada blog august 2008..cuma tak aktif.. sejak akhir-akhir ni je aktif, sbb tak ada kerja nak buat šŸ™‚ pengganggur terhormat katakan šŸ™‚

  2. honeyvsbee

    mahai apenye …10 kupang tu 10 sen lah…hahah oh dah lama rupanya..

  3. sarah-najwan

    akak suka buat yg jeruk mangga tu…sedaknyer…masam2 sejuk..

    jeruk mangga ringan tu buat sdiri..pastu buat eskreng msia..+ air jeruk yg masam tu..walaaaa

  4. honeyvsbee

    @sarah-najwan aduiaiii…sedap tu kak lama dah tak makan

  5. n.hasleena

    alamak terbaca bab jeruk la pulak bee kat komen kak sarah…lupa aiskrim malaysia jap hehehe…
    tapi skrg tak dapat dah bee 10 sen. berapa ntah skrg ek?

  6. Cik Gallus Gallus

    semenjak cuti sekolah ni dah tak makan aiskrim malaysia sebab budak sekolah tak de..so dia tak jual..rindu jugak la

  7. Bazilah

    wah! dulu selalu buat sendiri aiskrim milo dengan bandung. mak aih sedapp

  8. ~ Tieqa~

    aiskrim malaysia haha… ieqa selalu buat sendiri kt rumah hehehe best makan time panas

  9. haszuraidah ishak

    suka sgt2..esp yg ada buah masin2 kat dlm tu..hehe..

    p/s : kakyong mcm dah jadi..ada tertinggal ; kot?

  10. honeyvsbee

    @n.hasleena entah kak ader ke orang buat lagi ? jeruk tu pun buat bee terliur dah nih

  11. honeyvsbee

    @Bazilah mak ehhh sedap gak tuh..

  12. honeyvsbee

    @~ Tieqa~ yerlah senang jer buatnya…dulu kena beli kat rumah tade peti ais

  13. awEEN

    kak..saye org perak =)..xsilap sye, klu kat cni eskrim malaysia klu de susu mahal sekupang dr eskrim malaysia yg x bersusu hehehe…

  14. zianazone @ appleijo

    wahhh una dengan baby makan eskem tak ajak..huhuhu tanak kawan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.