16 thoughts on “Aiskrim Malaysia

  1. Syira Qahira

    salam..

    mahainya…

    kat sini syill 20sen.dulu memangsuka..sekarang no no no…hehe

    p/s ; start ada blog august 2008..cuma tak aktif.. sejak akhir-akhir ni je aktif, sbb tak ada kerja nak buat ๐Ÿ™‚ pengganggur terhormat katakan ๐Ÿ™‚

    Reply
  2. honeyvsbee

    mahai apenye …10 kupang tu 10 sen lah…hahah oh dah lama rupanya..

    Reply
  3. sarah-najwan

    akak suka buat yg jeruk mangga tu…sedaknyer…masam2 sejuk..

    jeruk mangga ringan tu buat sdiri..pastu buat eskreng msia..+ air jeruk yg masam tu..walaaaa

    Reply
  4. n.hasleena

    alamak terbaca bab jeruk la pulak bee kat komen kak sarah…lupa aiskrim malaysia jap hehehe…
    tapi skrg tak dapat dah bee 10 sen. berapa ntah skrg ek?

    Reply
  5. Cik Gallus Gallus

    semenjak cuti sekolah ni dah tak makan aiskrim malaysia sebab budak sekolah tak de..so dia tak jual..rindu jugak la

    Reply
  6. Bazilah

    wah! dulu selalu buat sendiri aiskrim milo dengan bandung. mak aih sedapp

    Reply
  7. ~ Tieqa~

    aiskrim malaysia haha… ieqa selalu buat sendiri kt rumah hehehe best makan time panas

    Reply
  8. haszuraidah ishak

    suka sgt2..esp yg ada buah masin2 kat dlm tu..hehe..

    p/s : kakyong mcm dah jadi..ada tertinggal ; kot?

    Reply
  9. awEEN

    kak..saye org perak =)..xsilap sye, klu kat cni eskrim malaysia klu de susu mahal sekupang dr eskrim malaysia yg x bersusu hehehe…

    Reply
  10. zianazone @ appleijo

    wahhh una dengan baby makan eskem tak ajak..huhuhu tanak kawan..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.