Categories
Parenting

Ogos

Ogos ni persiapan apa yang keluarga yang ada anak ramai bersekolah kawan-kawan ? Untuk aku Daftar anak ke tahun 1 dapatkan cop pengesahan di sekolah. Korang dah buat ke ? Last hujung bulan 9. – Syamim Aku ada 2 orang anak yang akan ambik peperiksaan besar , UPSR dan PT3. Aku nampak rilek je tapi […]

Categories
Uncategorized

NIKMAT TIDUR

Assalamualaikum , selamat pagi. Wahh seronok nya pagi ni rasa segar bugar. Badan rasa sihat. Dah berapa hari tak sihat sakit kepala nyut nyut. Tak tahu kenapa , tapi mungkin dek kerana stress makan dan tidur tak menentu. Bila sakit tu terlentang je tak boleh buat apa. Badan dah bagi signal suruh rehat tetap berdegil. […]

Categories
Uncategorized

Bila anak dara sakit perut

Assalamualaikum dan hai , Baca tajuk tu , tak tahu la nak letak gambar apa. Ibu malas letak gambar anak dara takut laris sangat. Lawak je .. Nak cerita la saat mendebarkan bila anak dara mula sakit perut sampai 4 hari ni. Risau juga. Bawa lah dia jumpa doktor. Husna baru 10 tahun , badan […]

Categories
Uncategorized

Upin dan ipin jeng jeng jeng

Assalamualaikum dan hai. Ini entri bayar hutang . Saya ada hutang tak tulis pun pasal pergi tengok filem UPIN DAN IPIN JENG JENG JENG. Kami rakan blogger di jemput menonton beramai-ramai. Best tak upin dan ipin. Ermm dah lama malas nak review. Yang pasti anak suka la dapat jumpa maskot dan pemilik suara upin dan […]

Categories
Uncategorized

Anak syurga

Satu petang tengah aku ” melayan facebook ” , ternampak satu ucapan berbaur romantik , bersahaja dan mungkin nada kerisauan di tambah dengan tujuan sebenar nak beri tahu keluarga dan rakan taulan tentang status terkini tentang kehamilan si isteri nya. ” SaYang sanGat kAt ayAng…SeMoga dI perMudahkan seGala urUsan…kUatkan seMangat… “ Maka mereka yang mengetahui […]

Categories
Uncategorized

Syamim 3 tahun – 11.11.16

Assalamulaikum , syamim dah masuk 3 tahun pada 11.11.16. Cepat nya masa berlalu kan. Sekarang ni syamim masi lagi menyusu susu ibu. Tak mau air / susu lain. Bercakap agak pelat. Tetapi syamim menjadi anak paling romantik , paling sweet talking , paling pandai memuji orang. Pampers masih lagi pakai. Berapa hari dah cuba ceraikan […]

Categories
Blogging

Potong line streamyx , Langkah penjimatan kos

Assalamualaikum , Hai … apa khabar semua ? hee berita gembira kat korang , sekarang potong streamyx boleh bagi alasan langkah penjimatan kos tau. Saya sebenarnya malas nak register baru di rumah sewa baru , jadi potong saja lah. Salah satu sebab nya nak jimat kos juga lah. Sekarang semua mahal lah. Terasa betul. Tetapi […]

Categories
Uncategorized

Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Assalamualaikum , Siapa yang ada pergi ke Milo Champions Clinic 2016 nih ? Tegur-tegur lah kita kalau terserempak ye. Saya daftarkan 2 orang anak iaitu husna dan laila. Kalau boleh nak daftarkan semua je , tapi si sulung dengan si bongsu umur tidak menepati syarat. So simpan sikit gambar di sini. Korang nak tengok live […]

Categories
Uncategorized

Macam mana la ibu tak membebel ?

Assalamualaikum dan hai semua .. hurmmm nak luah perasaan lagi. Semoga bila anak dah besar nanti baca lah niat murni ibu. Di harapkan anak-anak faham dan maafkan ibu. Saya ni bukan lah sejenis perempuan yang suka membebel. Saya suka duduk diam diam dan buat hal sendiri. Dulu sebelum berkahwin , saya seorag yang happy go […]

Categories
Uncategorized

Mama Muda Juice : Rahsia Mama Kekal Cergas Sihat Luar Dalam

Assalamualaikum dan Hai .. Nak tahu rahsia mama mama di luar sana dapat kekal cergas sihat luar dalam ? Nak tahu bagaimana wanita yang telah berkahwin menjaga diri sendiri agar sentiasa HOT di hati Abang ? Sesambil tu saya nak ajak korang jadi muda dengan Mama Muda Juice. Saya nak kongsikan satu amalan yang saya […]