Posted in Uncategorized

NIKMAT TIDUR

Assalamualaikum , selamat pagi. Wahh seronok nya pagi ni rasa segar bugar. Badan rasa sihat. Dah berapa hari tak sihat…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Bila anak dara sakit perut

Assalamualaikum dan hai , Baca tajuk tu , tak tahu la nak letak gambar apa. Ibu malas letak gambar anak…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Upin dan ipin jeng jeng jeng

Assalamualaikum dan hai. Ini entri bayar hutang . Saya ada hutang tak tulis pun pasal pergi tengok filem UPIN DAN…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Anak syurga

Satu petang tengah aku ” melayan facebook ” , ternampak satu ucapan berbaur romantik , bersahaja dan mungkin nada kerisauan…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Syamim 3 tahun – 11.11.16

Assalamulaikum , syamim dah masuk 3 tahun pada 11.11.16. Cepat nya masa berlalu kan. Sekarang ni syamim masi lagi menyusu…

Continue Reading...
Posted in Blogging

Potong line streamyx , Langkah penjimatan kos

Assalamualaikum , Hai … apa khabar semua ? hee berita gembira kat korang , sekarang potong streamyx boleh bagi alasan…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Assalamualaikum , Siapa yang ada pergi ke Milo Champions Clinic 2016 nih ? Tegur-tegur lah kita kalau terserempak ye. Saya…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Macam mana la ibu tak membebel ?

Assalamualaikum dan hai semua .. hurmmm nak luah perasaan lagi. Semoga bila anak dah besar nanti baca lah niat murni…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Mama Muda Juice : Rahsia Mama Kekal Cergas Sihat Luar Dalam

Assalamualaikum dan Hai .. Nak tahu rahsia mama mama di luar sana dapat kekal cergas sihat luar dalam ? Nak…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Menjelang peperiksaan UPSR

Menjelang UPSR yang semakin hampir ni. Rasanya tekanan tu mula terasa dari pihak sekolah. Saya ? rilek je. Anak tak…

Continue Reading...