Santai bermain buih 

Khas buat orang berdekatan Kajang , boleh la merasai suasana petang yang sangat meriah , bermain buih , bermain kasut roda dan lain-lain . Lepas penat main boleh perkena sate kajang Haji Samuri. Ye dok ? sejak saya berkawin , 12 tahun lepas .. tu lah satu satunya tempat makan yang paling saya suka . Walau pun sekarang dah ada pelbagai versi sate dan restoran .. IMG_7090.JPG

IMG_7094-0.JPG

IMG_7092-0.JPG

 

Rasa sekejap sangat , syamim pun dah besar … sekarang dah susah nak ambil gambar dari depan … asyik la dari belakang aje .. tu tandanya anak dah semakin aktif … IMG_7088-0.JPG

IMG_7093.JPG

IMG_7089.JPGSorry la korang .. hari tu saya upload gambar guna telefon .. cap ayam punya telefon .. lain di buat lain menjadi .. terima kasih korang dah komen baru saya update .. hehe ..

 

Sayang korang .. pembaca setia ku .. walau pun suam kuku je update blog ni.

 

13 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *