Nak staycation sejurus selepas habis PKP , Boleh tak ?

Assalamualaikum , hai hai ..kena kecam tak kalau nak pergi bercuti di masa pandemik covid ni ? Alaa korang pun sama je dengan aku kan , semua dah rasa nak hidup macam dulu balik kan? Aku baca lah facebook hangpa . Masa ni aku dah buat buat sibuk survey dah merata-rata cari port untuk staycation …

Nak staycation sejurus selepas habis PKP , Boleh tak ? Read More »