Tag Archives: macam-mana-nak-kemas-rumah

Kemas Rumah kerja sia-sia | Sambut ayah

By | March 23, 2011

Selamat malam ..hehe hari ni bee bz mengemas rumah tapi macam buat kerja sia-sia jer..huhu tadi petang lepas tutup laptop ku kemas rumah , semua mainan dah disimpan kemas… Lepas tu kami ke pasaraya sebelah beli lauk pauk yang memang kehabisan , milo una pun habis jugak ..pendek kata semua habis lah… jalan sama –… Read More »