lirik lagu

Hitam Putih Kehidupan – Shiela Majid

” Buat diri sendiri dan suami. Bertabah lah.. susah senang kita harungi bersama .Sekarang kita di uji dengan pelbagai ujian. Hanya ALLAH S.W.T sahaja yang tahu apa yang akan terhidang di masa depan kita nanti. Mungkin ada kemanisan yang akan di berikan.Mungkin. Jangan berhenti berdoa.” Gatai pula puan bee bermadah berhelah di malam hari. Sebenarnya …

Hitam Putih Kehidupan – Shiela Majid Read More »

Sesuatu yang berbeza lirik – ost nora elena mp3 download

Salam Bahagia semua 🙂 wee tengok nora elena tadi tak ? best nyaaaa wehhh.. ermm apa2 saja yang sangkut dengan nora elena dan pelakon2 nora elena akan jadi bualan lah sekarang ni hehe..meh layan lirik , dan video sesuatu yang berbeza lirik .. syahduuu je rasa hati ni … Ada sesuatu yang berbeza Di saat …

Sesuatu yang berbeza lirik – ost nora elena mp3 download Read More »

Aishiteru by Zivilia Band with Lyrics – CINTA MELODY OST DAN LIRIK

Waaa memang sedap lagu ni ….. syahdu je rasa .. so nak tempek dalam blog ku nan biru nih hekhek .. jangan mareee.. Lagu Aishiteru dari Zivilia Band Indonesia Lirik Lagu Aishiteru :- menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku Saat kuharus bersabar dan terus bersabar Menantikan kehadiran dirimu Entah sampai kapan aku harus Menunggu sesuatu …

Aishiteru by Zivilia Band with Lyrics – CINTA MELODY OST DAN LIRIK Read More »

-RAhSia kitA BErduA-

Untuk kali keseratus lima puluh jutaMereka tanyakan engkau soalan yang sama Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?Apa kau buta, apa kau pura-pura suka Di seratus lima puluh juta kali ituDi depan semua engkau tarik tangan akuYang sedang buat muka kosong tak ambil tahuSambil ketawa engkau bilang satu per satu ” Dia mungkin bengis seperti singaTapi …

-RAhSia kitA BErduA- Read More »