episod akhir nora elena

Episod Akhir Nora Elena .. sama tak dengan cerita dalam novel ?

Salam Bahagia 🙂 ermm lambat nk buat kesimpulan cerita nya ni , semalam tengok sikit je .. lewat tengok nora elena .. terlepas setegah jam pertama .. tak pe lah belasah je lah tengok online pun boleh kan .. ermmm korang rasa cam mana ? sama tak dengan apa yang ada dalam novel tu ?? …

Episod Akhir Nora Elena .. sama tak dengan cerita dalam novel ? Read More »

Episod Akhir Nora Elena ( versi novel online non full version)

Salam Bahagia 🙂 Dah ramai yang nak tahu episod akhir nora elena .. macam mana .. seth dengan nora elena masih bersama ke ? yvone macam mana .. masih nak runtuhkan nora elena ke ? nora elena dapat maafkan seth tan ke ? hahahaaaa .. tungguuu lah sampai habis episod di tv3 tu kan .. …

Episod Akhir Nora Elena ( versi novel online non full version) Read More »