Dadih Pelangi Julies Menerima Tempahan Untuk Sebarang Majlis.

Jika anda ingin tempah Dadih mudah dan ringkas , kenalkan … Dadih Pelangi Julies merupakan sebuah syarikat yang beroperasi di sekitar Selangor dan Kuala Lumpur. Bagi anda yang berada berdekatan boleh lah order untuk majli-majlis keramaian , perkahwinan , party hari jadi dan majlis-majlis lain.. anda boleh terus ke Dadih Pelangi Julies Fanpage untuk melihat-lihat semua aktiviti terkini yang disiarkan oleh admin nya yang bernama Juliana termasuk untuk bertanya tentang tempahan dadih ini.
Saya dah rasa berkali-kali .. kebetulan Dadih Pelangi Julies ini ada datang membuka gerai jualan di KomplekS Belia dan Sukan Negara berdekatan sekolah anak-anak saya sendiri. Tak tipu dan menipu .. (apa punya ayat) , 6 jenis dadih di habiskan tak sampai 20 minit oleh anak-anak saya. Saya sempat simpan dadih perasa cappucino kesukaan saya. peminat kopi tegar ni. Perasa lain . … semua pun sedap-sedap .. kalau tak sedap .. takde maknanya anak-anak nak makan lincin dan laju gitu …

perkhidmatan membekal dadih
Jika ingin membuat tempahan dadih secara online

Terkini Dadih Pelangi Julies bukan sahaja menghasilkan produk Dadih yang berpelangi dan bewarna warni , malahan mereka mengahasilkan Dadih + Nata de coco dan Dadih + Lengkong. Kemain best … Dadih di campur dengan lengkong dapat meyejukkan tekak dan juga dapat mengurangkan suhu badan seseorang .. Elok sangat jika di hidakang ketika majlis perkahwinan kan .. semua orang tengah panas-panas buat rewang di sajikan dengan dadih .. cool jek ..

Dadih berperisa Manggo .. kau rasa ? sedap sangat kan .. ok .. sambil tulis sambil telan air liur .. teringin pulak daaa ~ sedapnya ampak .. maggo dan blackcurrent ni .. aih … Ā cepat-cepat buat tempahan dadih ini. Musim kenduri dah nak dekat. Risau tempahan penuh melepas lah nak hidangkan tetamu dengan juadah dadih yang sedap ni.