astro

Tolong Awek Aku Pontianak ! Trailer Dan Sinopsis

salam bahagia 🙂 erm …sekarang nih banyak bebenor cerita hantu nya ,sekarang dah keluar pula cerita berunsur seram bertajuk tolong awek aku pontianak yang akan di tayangkan pada 7 julai , bee suka tapi kena tengok curi-curi sebab anak-anak kecil tak sesuai untuk tengok cerita berunsur seram , nanti diorang jadi penakut sapa nak tanggung …

Tolong Awek Aku Pontianak ! Trailer Dan Sinopsis Read More »

Pengalaman Bersama Astro First

Pengalaman bersama ASTRO FIRST ..haha bestt sebab bee mang teringin nak tengok cerita-cerita yang keluar di pawagam tapi tak boleh tengok sebab …apa lagi anak-anak lah takkan nak bawak budak kecik masuk pawagam weii..nak tinggal tak sampai hati lah pulak! lagi pun memang tak pernah berenggang dengan anak-anak bee tu….sayang sangat! hikss.. Tapi yang tak …

Pengalaman Bersama Astro First Read More »