Macam kembar tapi lain – lain tahun

Salam bahagia ๐Ÿ™‚

Masak apa yer tengah hari tadi ??? ohhh tapau ..i c i c ekeke… ai masak je nak tulis pun malu dah haha..
tengok depa nih macam kembar walaupun anak sulung tu 7 tahun , yang tengah 4 tahun dan yang kecil 1thn 10 bulan ..hoho kenapa ibu rasa cam tu ?

Kembar lain - lain tahun
Kembar lain - lain tahun

Tengok ! semua sama ..kelmarin nak beli selipar kakak je .tup2 si kecil sekali cakap “nak ugak ….” sambil muncung2 kan mulutnya ..alih2 terpaksa beli ..padahal selipar baby dan una punyalah banyak kan turun temurun barang depa ni ish ish bazir lagi ..ahaks.. saya tangkai jering … erk ? bukan …. jimat je …

29 thoughts on “Macam kembar tapi lain – lain tahun”

  1. taufiq arifin aka topimagine

    dah nak watr cm ne kan.. dah tu perangai budak kecik.. layan kan aje yerk.. tu la, kalau nak beli kan pape, kena belikan sume ๐Ÿ™‚

    1. rahsia ? cari suami yg muka dia dan famili dia lebih kurang sama je dgn muka kita .. wakak so tk de perubahan sgt bila di campur.. teori memandai dr akk …jgn follow kehkeh

  2. comel2 anak sumandak pn bee ni ๐Ÿ™‚

    jnj juga selalu berjeles2 pasal barang ni aduii..kalu jannah besar nanti samalah kes ni hehee

    1. sumandak dan berjeles2 tu apa maksudnya sue ? saya kureng faham sikit ni … anak2 sue .. bukan diorang faham nilai duit .. asyik minta …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.