Kamus kasut

Assalamualaikum dan hai , terjumpa gambar ni di pinterest. Banyak nya jenis kasut ye .. Di antara semua , saya cuma ada sepasang kasut Dr. Marteen , Sepasang kasut Converse , Sepasang Wedges , Sepasang kasut Sukan dan sepasang Flip Flops. Lain dari tu tak pernah pakai derrr..  Yang selalu tukar pun wedges dan selipar flip flops tu. Jimat kan ? Sekarang teringin kasut yang viral di antara blogger pulak .. Mari menabung yee ..

jenis2-kasut
Kasut Dr , Marteen jenis mary jane , terasa macam nak let go je .. Pakai sekali dua je. Terasa rugi sangat.
Korang pernah beli dan pakai kasut apa ?

Please follow and like us:
error

Puanbee

Ibu kepada 5 orang anak , Work at home mom ( WAHM ) sebagai tukang jahit. Berumur 35 tahun , sentiasa mempunyai semangat yang tinggi. Suka " cari " kerja. 😍

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.