Asam pedas mak akuu…slurrpp

By | April 17, 2011


gambar langsung tak kena mengena saja buat hiasan..
gud nite ouls…haha kalo taip ouls mesti teringat kat akk gonjeng ..piss akk..mengantuk ya amat seh..penat tapi tak boleh tidur..eceehhh..apa kes ? kekasihku tak pulang-pulang lagik nih..erkk..tajuk lain ceritanya lain eh ?

Tutup kisah di atas yer..tak boleh lelebih..dah lama teringin makan asam pedas mak bee ..ahak2 tapi hari ni terlepas ngidam uit..? ngidam ? apakah ? ke empat ? no no no jangan buat spekulasi yer..kih2 asam pedas mak bee tuh lain daripada yang lain memang tak terdapat dimana-mana ahakss, lain sebab mak yang masakkan….tapi bee buat lah tadi yer..memang sedap hilang mengidam tuh…mengidam lagi ? apakah ? hahaha tak der apa yer…kat KL ni nak cari bunga kantan punyalah siksa…adoiyai…kalau daun pandan pulak sehelai 50 sen tau..bee ingat nak buat bisnes daun pandan lah untung-untung jadi kaya..tokey daun pandan..ermmm nice nice… hishh apa bee duk mengarut nih? sebenarnya ? tak puas hati masak sedap-sedap kekasihku tak makannnn tu jer…ishhh….puji diri sendiri jer ye..sapa lagi nak menghargai kita kalau tak kita menghargai diri kita kan….

tidur yuk.. baca doa..eh 1st time bee buat entry mcm ni kan? ngehhh

20 thoughts on “Asam pedas mak akuu…slurrpp

  1. Cik Tom

    kl betul2 mengidam ke 4??hehe..

    xde tutor utk ke top la akak..try google or jenguk blog ni cuba cr ye,

    maribinablog.blogspot.com
    wanhazel.blogspot.com

    Reply
  2. Gayahspears

    anta kat umah cket asam pedas..nk rase sedap ke tak..hihhihi… kim slm kat mak bee k πŸ™‚

    Reply
      1. Fakarepain

        dah boleh sdiakan proposal ni kak..

        cri sponsor.. bleh buat bsar- bsaran..

        haha..

        Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.