AIR SELANGOR TAKDE LAGI

Air Kuning di Perak

Air Hitam di Johor

Air Keroh di Melaka

Air Hangat di Langkawi

Air takde di Selangor ……

Bersabarlah rakyat selangor , saya ni dah lama duduk selangor walaupun asal dari perak , adalah 17 tahun gitu. Dah macam-macam lalui dari memboyot bawak anak tu dalam perut , sehingga anak tu dah besar dah berumur 7 tahun. Dulu pernah tulis di blog ni. Tapi sayang entri tu terpadam dah semasa blog kena virus. Tidak ka boleh mengimbau kembali.

Sepanjang musim covid ni , dari PKPD , PKPP dan sekarang PKPB kemain lagi kerap tak ada air. Rasa macam nak mintak jadual je. Jadual 6 bulan ke depan supaya dapat bersedia. Susah betul hidup di selangor ni. Walau serba serbi ada canggih dan senang cari “makan“. Tapi hati kena kental dikkkk..

2 thoughts on “AIR SELANGOR TAKDE LAGI”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.