Kisah Benar : Penipuan kad kredit hanya melalui telefon , jual insuran konon.

Amboi tajuk , macam tajuk berita , saya nak kongsi pengalaman saya sendiri dan suami tentang penipuan kad kredit melalui telefon , seperti yang di alami oleh suami dan saya sediri ¬†, seperti yang kebanyakkan kawan kawan tahu , saya seorang PJJ. So kad kredit ini memang membantu jika … tiba-tiba habis pampers susu , minyak kereta ke apa-apa yang urgent lah. Tiba-tiba .. kita tak tahu apa yang akan datang. So ini salah satu persedian. Tak kan la pakai kereta besar nak isi minyak takde duit nak pinjam kat orang .. malu la .. okay … seloroh je lah ya.

penipuan kad kredit

Hari tu .. waktu kejadian , saya baru je balik dari ambil anak balik dari sekolah .. saya terus sinsing lengan baju hendak ke dapur untuk masak , kelam kabut sikit .. sebab lambat masak .. baby pun dah bawa pinggan nak makan. KELAM KABUT SANGAT WAKTU TU. 

Read moreKisah Benar : Penipuan kad kredit hanya melalui telefon , jual insuran konon.