saving

Gadai Emas Di Ar-Rahnu Bukan tak ada duit.

Masuk Arrahnu?? Hmmmm xde duit la tu.. Kadang2 mentaliti org masuk barang kat arrahnu sebab xdak duit.. tengah pokai, sempit hujung bulan.. xdak duit nak makan, pakai.. Biasa la mulut org, kita  tak boleh pegang dan jahitkan. Arrahnu memang tempat anda pajak barang, tapi pajakkan tu lah yg menolong anda simpan aset dlm masa 6bulan.. Mari …

Gadai Emas Di Ar-Rahnu Bukan tak ada duit. Read More »

Alkisah Pampers Murah Dari Surirumah Cyber

Mood sentap! saya pergi jaya jusco , nampak sale RM35 je untuk lampin pakai buang jenama drypers , biasanya jenama tu mahal di tesco dan kedai–kedai lain berdekatan. Maka saya surirumah cyber ni terus update status , sekali dapat komen dari surirumah cyber lain. Makan hati beb .. murah gila harga diorang beli. Ni nak …

Alkisah Pampers Murah Dari Surirumah Cyber Read More »