Posted in Uncategorized

DIY : Tempat gantung peralatan menjahit , gunting dan hiasan dengan bajet sangat minima .

  Assalamualaikum dan hai , apa khabar ? harap semua sihat lah kan .. selain sihat kita juga hidup tenang…

Continue Reading...
Posted in Blogging

Buffet Ramadhan Casa Ombak Lagi

Masih belum terlambat kalau korang nak cuba berbuka puasa di Casa Ombak. Rugi lah sapa tak cuba , setahun hanya…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Giveaway – Menang Gold Coin 0.5g akan tamat

Assalamualaikum dan hai. Wahhh pejam celik dah pun sampai 30 / 5 / 2016. Iaitu tarikh tamat giveaway menang gold…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Giveaway – Menang Gold Coin 0.5g dari blog puanbee.com

Assalamualaikum dan hai. Siapa nak menang GOLD COIN 0.5g dari blog puanbee.com boleh lah teruskan membaca. Maaf jika terpanjang buat…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Tutorial mendaftar iklan ADSense bagi blog wordpress

Assalamualaikum dan hai , tutorial mendaftar iklan ADSense bagi pengguna blog wordpress ini di minta oleh seorang rakan blogger iaitu…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Comment Luv – Elakkan komen masuk ke kotak SPAM

Assalamualaikum dan Hai , Apa khabar semua ? Allhamdulillah sejak akhir-akhir ni saya rajin buka blog dan menulis , membaca…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Hosting Terbaik Untuk Blogger 2016

Assalamualaikum dan hai, Malam-malam jam 2 pagi ni nak menulis tentang Hosting Terbaik Untuk Blogger 2016 . Saya seorang pelanggan ye. Bukan…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Azam 2016 – Saving Emas

Assalamualaikum dan hai .. Dah nak masuk bulan 3 2016 dah kan ? saya baru nak cerita pasal azam. Okay…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Simple. Diy Sendiri Sarung Tablet Kesayangan.

Tablet samsung saya dah tua. Saya beli pada tahun 2013.. Masih berkeadaan elok sampai sekarang. Dulu – dulu ada meragam…

Continue Reading...
Posted in Uncategorized

Review Buffet Ramadan 2015 – CASA OMBAK AMPANG KUALA LUMPUR

Allhamdulillah , di jemput untuk merasa buffet di bulan ramadan pada tahun ini. Agak sedih tahun ni. Berpuasa dan berbuka…

Continue Reading...