Kedai perabot terpakai Ampang

 

Semalam , pergi kedai perabot terpakai terletak di AMPANG Β ( ALAMAT DI BAWAH NANTI ), hajat hati nak la tengok kot kot ada perabot terpakai ala-ala Β rak untuk simpan stok , sebab stok banyak sangat di rumah ni , macam rimas pula. Tak ada la nak cari perabot yang mewah-mewah cantik untuk hiasan rumah. Saya memang tak akan beli perabot hiasan selagi tak beli rumah sendiri. Rumah sewa ni payah nanti nak pindah kena angkat-angkat pula.

Tapi .. alahai .. perabot terpakai pun tak ada harga bawah RM150 .. semua RM280 ke atas .. minta kurang pun tak dapat .. akhirnya ambik la rak macam untuk kegunaan gudang tu .. Saya bajet RM200 je ..

perabot terpakai taman dagang

Tu tokey kot .. layan custemer ok baik lembut ja … tapi dengan perkerja garang kemain .. sampai terkejut – kejut anak- anak dengar dia bercakap.

Read moreKedai perabot terpakai Ampang