emas

KEMPEN SIMPAN EMAS 1 GRAM 1 BULAN 1 KELUARGA

Assalamualaikum dan hai , saya latifah merupakan ahli powergold sejak 6 mei 2015.Saya nak cerita dan mengajak anda semua menyertai saya dalam KEMPEN SIMPAN EMAS 1 GRAM 1 BULAN 1 KELUARGA .Saya seorang surirumah sahaja tidak mempunyai pendapatan tetap. Saya menyertai powergold sebagai ahli dengan bayaran sebanyak RM450. Itu pun hasil saya main kutu duit dengan …

KEMPEN SIMPAN EMAS 1 GRAM 1 BULAN 1 KELUARGA Read More »

Gadai Emas Di Ar-Rahnu Bukan tak ada duit.

Masuk Arrahnu?? Hmmmm xde duit la tu.. Kadang2 mentaliti org masuk barang kat arrahnu sebab xdak duit.. tengah pokai, sempit hujung bulan.. xdak duit nak makan, pakai.. Biasa la mulut org, kita  tak boleh pegang dan jahitkan. Arrahnu memang tempat anda pajak barang, tapi pajakkan tu lah yg menolong anda simpan aset dlm masa 6bulan.. Mari …

Gadai Emas Di Ar-Rahnu Bukan tak ada duit. Read More »

36 Sebab kenapa anda perlu JOIN POWERGOLD….

36 Sebab kenapa anda perlu JOIN POWERGOLD….  Emas sgt berguna kepada kita pada waktu kita memerlukan. Jom kita simpan emas sebagai tabungan di hari mendatang! 1gram 1bulan 1Keluarga Boleh pm saya jika hendak membeli emas. Tak nak simpan 1gm ? boleh beli 0.5g tak sampai Rm 100 pun.. WHATSAPP : 011-32095406

LIST ARRAHNU YG TERIMA PRODUK AMETHYST (powergold) TERKINI

Salam , ramai yang tanya … gold bar dan dinar dari powergold di terima ta jika di gadaikan di kedai. Disini saya senaraikan Ar-rahnu yang terima produk gold bar dan dinar emas jika di beli di powergold. Ar rahnu terkenal dengan sifat berhati hati menerima produk emas , bukan senang ye .. semua barang emas …

LIST ARRAHNU YG TERIMA PRODUK AMETHYST (powergold) TERKINI Read More »