emas 916

KEMPEN SIMPAN EMAS 1 GRAM 1 BULAN 1 KELUARGA

Assalamualaikum dan hai , saya latifah merupakan ahli powergold sejak 6 mei 2015.Saya nak cerita dan mengajak anda semua menyertai saya dalam KEMPEN SIMPAN EMAS 1 GRAM 1 BULAN 1 KELUARGA .Saya seorang surirumah sahaja tidak mempunyai pendapatan tetap. Saya menyertai powergold sebagai ahli dengan bayaran sebanyak RM450. Itu pun hasil saya main kutu duit dengan …

KEMPEN SIMPAN EMAS 1 GRAM 1 BULAN 1 KELUARGA Read More »

Gadai Emas Di Ar-Rahnu Bukan tak ada duit.

Masuk Arrahnu?? Hmmmm xde duit la tu.. Kadang2 mentaliti org masuk barang kat arrahnu sebab xdak duit.. tengah pokai, sempit hujung bulan.. xdak duit nak makan, pakai.. Biasa la mulut org, kita  tak boleh pegang dan jahitkan. Arrahnu memang tempat anda pajak barang, tapi pajakkan tu lah yg menolong anda simpan aset dlm masa 6bulan.. Mari …

Gadai Emas Di Ar-Rahnu Bukan tak ada duit. Read More »

Hawa dan emas : Join powergold akhirnya

Assalamualaikum.. Hai .. Kini , akhirnya setelah lama berfikir untuk menyertai mana-mana syarikat yang menawarkan emas murah-murah untuk simpanan , akhirnya saya telah memilih untuk menyertai POWERGOLD. Setelah hampir 5 tahun teringin nak join mana-mana syarikat trading emas ni setelah tengok abang ipar saya sendiri membuat jual beli emas , tapi takut nak beri tahu …

Hawa dan emas : Join powergold akhirnya Read More »