drama

Sinopsis Drama Tundukkan Playboy Itu TV3

Assalamualaikum dan Hai. Drama Tundukkan Playboy Itu menarik perhatian saya untuk menulis. Mari lah kita baca sinopsis nya dulu. Walaupun dah lama rasanya tak menulis tentang drama. Tak berapa tengok dah sekarang. Kecuali kalau betul-betul berminat seperti drama terkini ini. Hihihi siap tengok online lagi kalau dah berkenan tu ye. Sekarang ni dah episod ke …

Sinopsis Drama Tundukkan Playboy Itu TV3 Read More »

Drama tv3 terkini : Dia… Isteri luar biasa

Drama Dia isteri luar biasa kini di tayangkan di TV3 , bagi mengantikan drama Hati Perempuan. Saya peminat drama , sekali pandang pelakon drama terbaru ini saya dapat rasa macam best je drama ni memandangkan pelakon nya semua handal , tak sama macam drama hati perempuan. Pasangan kekasih untuk drama ini dibintangi oleh Shukri Yaha‘Kerana Terpaksa …

Drama tv3 terkini : Dia… Isteri luar biasa Read More »